In my Tommi Hilfiger...

- Hey Sugaar's!
Night is still young, som vi säger hemma hos oss.
Jag har precis mättat mitt numer dagliga sug av kriminalserie.
Ikväll var det dax att sätta tänderna i Wallander - Kuriren.
Den var grym!
Gårkvällens var lite mesig.
Ikväll var det fullt drag med snabba hojjar och mäktiga torpeder haha.
Skare va kriminalitet så skare!
5 av 5 Kajer från min del av soffan!
.Bär & Kesella vanilj stå kvar på bordet.

Till middag serverade jag Fattiga riddare.
Syrris hade beställt :D
Gott som fän!








Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Haha tack så mycket! :)

2010-09-08 @ 08:24:32
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du kvar den marinblåa jackan? :D

2010-09-08 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0