Jag ser det regnar...

- Morning lovers.
Åh det ösregnar.. Kan det inte bara hålla i sig hela dagen?
När man ändå jobbar så är det bara mysigt och burrigt med regn.
Det blir buss idag.. Också mysigt :))
Ska straxt fälla upp paraplyt och kila iväg.
Ledig imårrn - Feels on top!

Mys hos Mamii efter jobbet igår.
Syrran & Kidsen var redan där när jag kom.
Mamii fick en resa till London av oss.
Bokat & Payat!
Bror har fått tag i en lägenhet åts oss, så himla mysigt.
Slipper man dela upp sig i olika rum och skiljas på kvällarna.
Av mig och syster fick hon en ny kappa också.
Hon ville ha nåt nytt snyggt till resan men hittade ingen själv...
Det gjorde vi, sprang på den igår och vara bara tvugna att köpa den.
Hon vart så himla snygg!
- '' Nu måste jag också köpa en ny kappa om man ska kunna gå bredvid dig, ''  sa Big-Sister...
I Agree!
Min mamii är värd det bästa, jag älskar att skämma bort henne..
Och alla andra i min omgivning.
Känslan när man ser glädjen... Det är tillfredställelse!

Lägger upp lite fler jeans på bloppisen ikväll, 2 par Levis & 1 par Tiger.
Plus 4-5 st trenchcoats.
Höstrensar :))
Håll utkik ;.)

Måste springaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0