Kungarna..

Har sjunkit ner i soffan nu, med mjuka sköna kläder.
Jag har bosatt mig lite i Mamiis stora, sköna fleecetröja.
Helt amazing att bara borra in sig i.

Kungarna av Tylösand har premiär ikväll.
Och vi kollar haha...
- Helt otippat ha!?
Och som vi längtar tills det är våran Sommartur igen.
Inte för att jag riktigt kör som dom där så kallade kungarna.
Lite mer stil kan man ju använda...
Fy fan va NÅN skämmer ut sig där.
Men Kungarna av Visby... Det vet då jag vilka're var som va.
Så det så.

Fridis update på Facebook när man kom hem sent och var trött brände som en blixt i bröstet.
Så fort en ledig helg infaller för både mig och syrris så äre vi som tar tåget ner till henne.
Helt sukt hur man kan vänja sig vid att vara ifrån en sån människa.


Nu gäspas det fär fullt här.
Kungarna börjar nu igen, så jag ska vikla som får till det sen blire sängen..
För mig också haha.
Trött tjej.. Som ska upp i tid imårrn också.
Min lyckost till Syrra får sova hur länge hon vill... Lyllis.

- Sleep tight lovers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0