Lets undo the bed

Bra Lördag.
Jag cyklade iväg till jobbet imorse med sån energi!
Trampade på där med fin musik i öronen och ba' log.
Dagen flöt på hur bra som helst.
Shoppingsugna männsikor!
Hösten är här.
Folk har cash och vill gjärna spendera dom på dyra jackor, snygga stövlar & ombloggade dojjer lixom :))
Fantastiskt roligt att jobba då!

Syster åkte på nån skit inatt.
Jag ber till Guden att jag ska slippa.
Därav INGEN 30 års fest för oss ikväll.
Hela jobbstyrkan var lite krassliga, utom jag då, så ingen Holmlundsfest alltså..

Men nääästa helg ;-)
Snygg-Änna var in och vi bokade FEST.
Oklart vilken stad vi ska göra unsafe...
Men fest blire!

Nu ska jag fixa mat.
JAG är iaf. fotfarande pigg och matsugen.
Bakpotatis med fetaostkräm , skagenröra och rostat bröd bjuds det på.
Så hoppas vi att Syster vill göra mig sällskap över en bit mat ;-)
Trist att äta så gott själv.


Idag - Marinblå klänning! Ny kärlek!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0