Lever rikt

Väckarklockan ringde i Söndags.
. Upp och fräsha till sig.
. Stekte på lite nuggets & fyllde på magen.
. Familjen plockade upp oss 9.30
Vi fyllde bilen med urrensade kläder och skor och begav oss till Fyris park.
Äntligen, så himla skönt att bli av med grejjerna.
Tar bara plats, fick ett ordentligt klirr i kassan.
Som fortsätter med bloppisen nu på morgonen ser jag :))
Sjukt trevligt
Ska köpa en ny jacka för gårdagens förtjänst.
- Ni får se ikväll ;-)

Wilmis & Viktor stod med och sålde.
Jag & Wilma chefade lite :P
Längtar tills på Lördag, då ska Mosters älsklingar sova här igen.
Syrran ska till Berlin så Pappa Anders ska få lite ledigt han också :))
På Fredag hoppas jag på trevligheter med tjejerna.
Vi planerade Ut och käka och jag hoppas det blir av :))

När vi kom hem efter Fyris så var Jossi redan här och väntade på oss.
- HUR TREVLIGT!?
Vi crushade i soffan med lite chips och gick igenom hela Lördagsnatten.
So sweet!

Kvällen stod JAVA för.
Sushi & 3 små rätter.
Matkoma igen - Jo jag tackar jag.

Sen avslutade vi hela denna superhelg med Shabii <3
Våran gamla skolbejbi.
Träffas så sällan nu, hon bor aldrig här längre.
Antingen så har hon bott i Frankrike eller i Stockholm eller varit i Egypten eller som nu bor i Oslo.
Det känns alltid som igår när vi ses.
Myste här och gick igenom alla händelser vi missat.
Helt mysigt, underbar tjej.
Lycklig att hon finns kvar, vi har gjort så mycket.
Natten bjöd på många skratt :P


Sjukt lycklig tjej.
Lever rikt.
Nu - Jobb.
- Vi ses ikväll :))

Kommentarer
Postat av: lisa

kan du inte lägga ut mer recept i bloggen? :)

2010-09-27 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0