Like a candibag for girls

Ännu ett HETT tips från mitt jobb.
Idag var det med ett barns ögon jag stod och packade upp smycken.
Det var som en stor godispåse med massa vackert i.
Lite Hermes inspirerade ;.)
Love it!
För oss som inte riktigt känner att vi har cashen för äkta vara vah :))
Lite mera plånboksvänliga.
Jag ska ha minst 3 st :))
Ett rosa & ett vitt.
Det kom jättefina läderarmband också, som jag tyvär inte hann fota då kamerabetteriet tvärdog.
Sämst.
Men visst är dom as snygga, man kan ska ju bära dom varendaste dag.
Det ska jag!






Kommentarer
Postat av: Hanna

åå så fint, ska genast komma och kolla in dem!

kostar?

2010-09-03 @ 11:44:22
Postat av: Kristina

Jaa det tycker jag du ska göra :)

Mellan 250 - 350 kr.

2010-09-03 @ 20:48:55
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0