Massa tankar

Vad ska man hitta på för mat till kvällen då tro?
Tanken just nu.

Man har lixom en press på sig när dagen är ledig att man gjärna får fixa nån god middag tills den andra systern kommer hem och är trött efter jobbet haha.
Gjärna städat, tvättat och tänt ljus också :))
Gjärna bjudit hit Jossi också haha!
Igår var det käk hos PAPI <3
I förrgår var det... Käk här med Jossi.
Varma mackor med räkstuvning & annanas.
Som minipizzor nästan, väldigt trevlig smakupplevelse för tungan :D

- Men vad ska man kontra med ikväll då..
Om det inte äts hos Syster med barnen...?
Det kommer Wilmis vilja iaf.
We'll see..

Något som drar ihop sig till är London.
Jag får mail av mina reseledarsyskon varje dag haha :D
Bord är bokat på Jamie Olivers restaurang på Lördagen, det fanns ETT ledigt bord kvar.
Man fick lämna kontouppgifter så de kan dra cash om man inte behagar dyka upp va!
Även bord på nåt omtalat afternoon-tea ställe är fixat.
Jag ser så fram emot denna resa.
Och shoppingeeen!
Jag & Syster hoppas så innerligt att det ska finnas en Victoria Secret butik där.. Det måste det väl göra?
Måste kolla upp det..
Åh vad jag hoppas det.


I brist på bilder så bjuder jag på en till.. Glömd.
Blått jeans och en pälsväst att värma sig under.

Apropå päls - Jag & Syster beställde hem öronmuffar.
Men vad kom till vårat jobb igår då om inte ÄKTA öronmuffar!
Sjukt mjuka och fina.
- Jaaa tack.
Det ska vi haaa :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tror inte det finns någon VS-butik där än så länge. Som det ser ut så öppnar inte den första förran 2012...

2010-09-30 @ 18:10:23
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0