Myskväll med mina kära

Vi fortsätter den glömda updateringen från förra veckan.
Det var Torsdag...

Jag fick tillbringa den hemma hos Familjen Tiainen med mina underbaringar.
Cyklade till Årsta med min vackra Syster & lika vackra Josefin.
Vi hade med oss fulla kassar med godsaker.
På menyn stod Tacopaj.
Jag passade förklädet till Jossi & Tiien och lade beslag på lill-killen i soffan.
Han fick sitta hos mig och kolla på Idol :) Åh!
Pajen kunde inte blivit krämigare! Mums!
Alla tummar upp och 5 av 5 kajer!
Serverades med en världsvan sallad och avnjöts vid ett bord med tusen tända ljus och en liten glad, lugn pojke!
Jag satt där omgiven av mina vackra vänner och bara NJÖT.




I bakgrunden var Idol på TVn men jag hörde mest mina tjejer.
Och då och då en liten sötnöt :D
Tyvärr har alla vackra bilder från den här kvällen försvunnit spårlöst.
Fattar inte vart dom tagit vägen.
Så jag kan bara säga RIP sjukt fina bilder vah...
Och gå vidare..
(Har någon sett eller hört något.. Ni vet)

Åh jag saknar er <3
Tack för att ni är ni :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0