Pancakes for dinnah!

Efter att inte ha ätit mer än en förbaskat god fruksot som Syster väckte mig till imorse.
Och inte att glömma en ganska stor bit kladdkaka (!)
Men bortsett från de goda, så ingenting.
Min mage är arg på mig nu.
Men jag har svängt ihop en pannkakssmet som står och drar till sig nu :))
(Det blir en lugnare stekning om smeten får vila lite innan gräddning.)
Jag hppas Syster blir lika nöjd som jag över mitt middagsval.
Numera måste vi äta  en god, ordentlig middag, för vi klarar inte att se 'Halv 8 hos mig' utan att äta själva.
Suget blir för stort vah :D

Kvällens goda blir PeachMelba!
Jossi ringde och kommer över hon också.
Kunde kvällen bli finare?
- Pancakes, Halv 8 hos mig, Syrris & Jossi och Peacmelba...
Kan poppa popcorn också och hälla i våran rosa, sjukt vackra skål!

Jag har fått massa mail från Bloppis-fyndare idag också!
Så himla roligt.
Ni som är nya får gjärna klicka er in där och kika runt!
Det tycker jag :))
Så mailar ni mig sen [email protected]

(Jag funderar btw. på att flytta bloggen - Eller bara byta namn.
Elsashus låter så trevligt... Men flyttar jag den är jag rädd att tappa en del av er läsare.
Tycker av egen erfarenhet att man ibland tappar bloggar som flyttar.
Hum, vi får se ) :)


Nu är världens snyggast spotify-lista igång.
Förkläde  PÅ!
Im in the mood.
'' In the highest heels, wearin nothin more than a förkläde.. And those high heels ''
Ska hon ställa sig framför spisen och se till så att det i hela porten doftar godast från just hennes crib.
Stekspade i handen och fejklashes som hon blinkar med när grannarna knackar på .. Lixom.
Nej.. jag är bara hungrig.
Nu tar jag över köket!





Kommentarer
Postat av: Cissi

gud vilken fin header!: D

2010-09-14 @ 21:47:24
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0