'' Ska leverera sönder hela stället ''

Youre a good solider..
Det var vad jag kunde säga till mig själv på jobbet idag.
Gud va mycket jag fick gjort, jag och mina praotjejer - Gud va vi jobba :))
Svinskönt!

Och efter en riktig workday kom jag hem till ett kärlekshem.
Syrris & Jossi var i full gång med middagen.
Potatismos, Fiskpinnar, kokta grönsaker & remoulad.
Sjukt gott, jag var så himla hungrig.
Vi åt framför Halv 8 hos mig.
Hur mysigt som helst.

Nu äre Skånefruar och sen blir det .. Bararaaappapa haha.
Kungarna av Tylö..
Trodde jag skulle dö när NEMO besökte The voice i veckan.
Och nu skulle JOCKIBOY också dit haha, vilket skämt.
JockIboy, va äre för jävla högstadienamn? Haha
Men jag kan inte låta bli att se!
Det är underhållning, tacky underhållning.
Det känns så sjukt mycket grisigare bara för att det är Svenskt och inte just skaparen Jerseyshore..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0