Star-thé

- Good morning bejbiiees :))
Day off with sunshine.
Day in sunshine.
Lord..

Frukost i soffan istället för i sängen.
En stor kopp thé, massa rostade mackor (Mitt bästa) med marmelad.
Ett glas Oboy och ett glas Apeslinjuice, då är man kläär..
Tände ljus och gosade ner mig under filten.

Mamii rigde och frågade om jag ville hämta Wilmis på lekis med henne idag.
Det ville jag :D
Lekis eller skola eller förberedande eller vad man säger..
Hon kommer bli lycklig och jag förväntar mig en stor kram :)
Dom har nedräkning för helgen när det ska sova här, söötnosar <3
Jag blir helt glad av dom!





Jag älskar och inigde våra nya koppar som Syrris inhandlade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0