Bättre än man ens trott

Ah de bästa dagarna bara fortsätter.
De blir alltid bättre än man ens trott.
Inte mycket 'vettigt' har gjorts idag - Mer än att vi röstat och tvättat.

Jossi cyklade direkt hit efter jobbet.
Alla slängde vi oss bara i soffan och kollade Idol.
Och snygga tjejer bloggar..
Snygga tjejers bloggar och snygga killars facebook, det är så vi jobbar.
Hah.
Sen drog vi med oss denna vackra varelse ut i hösten.
Första stopet på Bellmanskolan.
Lilla, lilla skola man gick lekis till sexan i.
Röstade i den sjukt lilla matsalen som bara var som ett stort vardagsrum med en köksdel i... Konstigt litet.

Sen vandrade vi vidare mot Heidan.
Jag fick till slut sista ordet i matfrågan och valde Hamburgesas.
Hamburgare heter det på swedish.
Syrris gick hem till Mamii som sagt att vi kunde komma och hämta alla marängswish-igredienser hos henne.
Hon hade gjort egna maränger + bullar.
Mums!
Jag & Jossi gick hem och öppnade en redbull och började schteket.

Menyförslag.
Välgrillade cheddar-hamburgare
serveras med grillkyddade, räfflade pommes frittes.

Dryckesförslag - Coca cola med stora isbitar.

Satte på Sex and the city filmen och tände ljus.
Gjorde ett avbrott vid 20.00 när andra avsnittet av Ensam mamma körde igång.
'' Spänn fast säkerhetsbältet för nu åker vi '' sa jag till Joss, som Ä Ä Ä Ä lskar Ensama mamma...

Underbar dag, igen.
Tack för mitt liv :)









+ Choklad & Sofi Fahrman.
Sjuuukt omslag, hon är sjukt snygg.
DÄR vill ju jag se ut iaf. 1 av kvällarna den kommande helgen.
Ni vet.. Löningshelg.
Man fixar sig lite extra, man är lite extra sugen på det där lilla extra.
Vi låg här i soffan och planerade outfits och skoköp :D
Åh, love being this girl.

. Stilmodevisning på Vedala på Fredag - Fab.
. Årets sista kräftskiva hos Catrine på Lördag - Fab!

Ps. Bloggbytet på gång, ska bara fixa en skön header sen kör vi :))
På-Nytt-Födande hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0