Im gonna be the last man standing!

Jag är trött, jag njuter av kvällen med Syster & Kristallen.
Underbar kväll i lugnets...
Ja, vi laddar för imorgon om man säger så.
Spånar fortfarande på outfit, men jag har några starka kort i rockärmen tror jag bestämt..
Svart / Rött ? HUM..
Tåget till Sthlm där bror våran hämtar upp oss & Lovisa och kör oss hem till Eva & Thomas dä det vankas Partyyy!
Med grillning, kräftor, tält, inframheat, dj & skönt folk.
Det låter som ett lyckligt recept vah!
Ser verkligen fram emot det :))

Just nu - Eftersnack på 4+
Mood just nu - Jag är så F Ö R B A N N A T taggad på fest & dans.
Jag vill skaka ihjäl min bakdel till DYNAMITE.
Taio Cruz - Dynamite.
Det är den i särklass bästa låten!

Fick träffa min älskade Lina idag också med Andreas & lilla Kesa :D
Åh vilken sötnos som nog inte är så liten så länge till.
Snart snaart blire ett efterlängtat besök i Stockholm och då står FEST överst på schemat.
Med festfolket, som är i branshen lixom ;)
Då ska vi 'Göra stan' som en annan trevlig man nyss sa!
All in.. Utan tvekan.
Övertaggad på det också.
Så mycket trevligheter att se fram emot så jag bubblar över!
Nu köör vi - Hösten, Tjejer, Dansen ! VAD!?
Detta kommer bli en lång partyhöst, det är vad jag ska ha.




Och så delar ag med mig av dagens look.

Blus - Odd molly
Kofta - Lyle&Scott
Dunväst - Canada Goose







Kommentarer
Postat av: En annan syster ;)

En snyggsyster då... tack!

2010-09-03 @ 22:37:27
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0