Sept 5. 23.00

- Hey finiisar.
Night's running out'f time.
Och nu vart jag helt sur och less.
När man redan skrivit ett inlägg så försvinner det, och inte sparas.
Det är så tråkigt att skriva om, ändå så vill jag det.
Åh! Typsikt :(

Det vart Wallander ikväll också, vi kör marathon nu.
Alla nya filmer.
Like it. A lot.
På bordet dukades det upp flitigt.

Allt detta efter att hela huset städats.
Dammsög varendaste liten vrå, så även våttorkade.
Städade toaletten, tvättade...
Tom. liten ommöblering hanns med.
Vi flyttade soffdivanen till andra sidan, vart tokigt bra.

När hemmet var rent så tvättade jag även mig själv.
(Låter som en jävla katt, tvättade mig)
Well, helt ren vart jag. Är.
Det finns ingen finare känsla än när allt är så där sjukt rent, så även man själv.
Att sedan få krypa ner i nybäddad säng och bara känna hur gott håret doftar och hur mjuka benen är..
Thats Luxury!!!

Jag ska finna den känslan nu.
Vilken lycklig helg.. Igen!

- Sleep tight finissar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0