Ge mig medicin

Hej finissar :)
Jag är helt slut.
Ont i min tand, i hela min mun faktist :(
Var hos tandis imorse, och min visdomstand var inflamerad, typiskt.
Man kan tydligen inte dra ut den när den är besvärlig och irriterad heller.
Så here we go ett tag till.
Blivit riktigt förkyld också, ont i kroppen, kliig i halsen.
Snorig och trött.

Har suttit helt upprätt och förlängt Systers hår sen vi kom hem.
Nu är vi klara, hon vart dö snygg!
Imårrn äre min tuur, skönt att ha jobbet gjort.
Känner mig nöjd, nästan skillad :P
Tog mig KNAPPT tre timmar.
150 slingor, färgerna vart helt klockrent.
Imårrn vet jag nån som är snyggare än mig.

Nu måste jag krypa ner och försöka sova mig frisk.
Orkar inte vara suuuuk :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-08 @ 15:31:28
Postat av: Anonym

Snubblade in här.. Nice blogg!

2011-04-08 @ 15:32:28
URL: http://Bullemor.blogspot.com
Postat av: Frida

KRYA PÅ DEJ <3

2011-04-08 @ 16:48:53
Postat av: Kristina

Åh tack va fina ni är <3 Kram på er!

2011-04-08 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0