Hon lär mig att skratta!

- Heeey mina fina!
Buuhu, jag har tandvärk :'((
Visdomstand nr. 2 är på väg upp och nu har lixom tandköttet spruckit upp för den.
Gör grymt ont, kan inte tugga på den sidan, det kliar hela tiden.
Jag måste nog ringa tandis imårrn, borde nog bara dra ut den på en gång.
Även fast jag absolut aldrig tänkte göra om den processen efter min första jag drog ut förra året..
Hade fan ont en vecka efteråt..
Men ush :( Jag vill inte ha den kvaaar längre.



Myskväll med min Josefinast <3
Lite avskedsmys nu när hon med sin baby drar till regniga, förlåt SOLIGA Thailand haha :P
(Var tvungen baby)
Italienskt med timjan, rosmarin, vitlök, färskt bröd..
Lite ostbicka & till sist ett riktigt fika-bord med Marabou Cookies, Wouw! Pröva!
Som vanligt skrattar vi tills huvudet värker och tårarna sprutar.
Hon ville låna nån skysst solhatt, så jag hämtade Systers stora polishatt / keps hon hade på Seven avslutet...
Slängde även på henne ett par pilotbrillor - Bäm! Redo att vakta stränderna haha.

Nu har vi haft lite hårfärgning.
I övermorgon får jag äntligen sätta i mitt långa hår igen.
Som jag väntat, ska fan fixa're varendaste dag, varendaste dag.

Kofta & Leggings från Acne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0