I just wanna make you sweat



Fick nog av innedagen.

Snörade på mig mina easytones, drog på mig löparbraller och ett par briller.
Robyn - Call your girlfriend, på hög volym och ut gick jag i solen.
Sjukt skönt, jag bara kände hur bra jag mådde.
Gick och mimade och log som värsta snorungen..
Feel-Good känslorna bara strömmade genom hela kroppen.
Så ringde Fridis, jag hoppas hon kommer hit ikväll..




- Och VÅR, vad är det?
Det här är ju sommar för mig! Helt happi!
Rena rama värmen.

Fiskbullar & mos till lunch.
''Jag hade allt hemma'' haha :D
Jag har byggt upp det där suget för den där måltiden ett tag nu och gav vika idag.
Smakade braa haha...
Fridis frestade mig med semla, jag frestade henne (Not so much kanske) med fiskbullar.
Bäm!





Kommentarer
Postat av: Maria

vad fin du är i håret!- blir riktigt avis=)

Funkar easytones bra?- funder på att inhandla ett par.



Kramis

2011-04-18 @ 21:34:25
URL: http://marycred.wordpress.com
Postat av: Frida

"Jag vill äta de hon äter.."



Eller.. Ne..



..din frestning gick sådär..!"

2011-04-18 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0