'' Höj volymen & Sänk priset ''

- Heeey mina bejbissar!!
Åh, missed you!
Men den som väntar på nåt gott väntar väl aldrig för länge va?
Ni vet ju att jag alltid eller oftast bjuckar på en ordentlig resumé av vad jag haft för mig :))
Åter tillbaka efter en riktig Håll-Käften-helg med mina Håll-Käften-Vänner :D

(Jag själv tänker och lyssnar redan på The right song för att återspegla den här Lördagen på rätt sätt,
Don Omar - Danza Kudoro)

Jag pallrade mig till jobbet i Lördags, trots sjukdom som fortfarande gästade kroppen.
Gick på treo och alvedon och massa halsissar :) Funkade fint.
Jag & Syster taggade så mkt. så jag vart tvungen att springa in och köpa en ny kamera efter jobbet.
Fan alla kvällar försvinner ju lite smått utan kamera.
'' Synd på så fina tjejer '' Haha
Även om man inte blir för glad i hatten och faktist minns allt så är det ju dö trist att inte ha bilder kvar.
Det har vi insett!
Det vart en Olympus TOUGH!
Stötsäker, Vattensäker till 3 meters djup och köldtålig.
Tyvärr inte STÖLD tålig, men den fick duga ändå.
Borde passa oss perfekt.

Våran vackraste Fridis kom och strålade som en sol som vanligt.
. Party-Playlist på!
. Dans-uniformerna åkte på!
. Moeten ställdes på kylning. Haha
. Vattenpipan tändes på balkongen.
. Jordgubbarna sköljdes.
Sen var ma kläär vah, kvällen var i hamn, damerna var igång! Om man säger så.
Våra söta vänner plingade på dörren en efter en.
Taxi till Saluhallen - ÅH som jag längtat efter dans på Salu.
Och dans vart det!
Vårat span var där! Bäm! Haha
Dans till stägning med en perfekt berusning.
Några taxiresor senare låg vi i sängen med varsinn Max påse.
Det är kärlek det!
Vaknade vid 9(?) tiden av att J står utanför dörren - Pigg eller Packad? Haha
Bakis-söndagen var ett faktum.
Pallrade oss upp för att dunka igång lite trevlig musik, dusha och städa upp spillrorna efter ett lyckad spring-party - Kort och gott!
Fridis SATTE sig framför spisen och schteekte.
Schtekte lite panncakes vah!
Brunch på Bellman!
Åkte och hyrde film, köpte chirre med dirre.
Gick och handlade mer mat.
Söndagsmys med massa täcken och ett antal trötta huvuden.
Stockholm Båstad & Big Brother sen somnade man som ett litet jävla barn! ;)

Där har ni min helg!






















Kommentarer
Postat av: sannis

skönt att kameran fungerade till sist, fina bilder ju :)

2011-04-12 @ 10:56:06
URL: http://sanna.forme.se
Postat av: Rövarmamman

Härliga bilder o du e sååå FAB sötis o syster med givetvis :) Krammmm

2011-04-12 @ 11:49:42
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kristina

Ellerhur Sanna! Men vi fick jobba för det ;)

Taaack Mickiis :D söt du är!!

2011-04-12 @ 12:18:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0