Uppsala - Stockholm

Helgrepetering.
Mina ladies äger ju mig fult ut.
Ännu en sån där helg som tog första-pris!

Fridis & Jonas kom hit vid 19.00 tiden i Lördags.
Då var det grilldax! Premiär va.
Grillen funkade ju givetvis inte, men va fan gjorde det lixom?
Herregud!
Kött är ju alltid kött.
Spelkväll vare sagt, men Fridis glömde spelen hemma!
Men va fan gjorde det lixom? Haha.
Det vart 'Med andra ord' och jag hamnade i feeel lag haha!
MEN VA FAN GJORDE DET LIXOM? Haha.
Shotkannor och fel svar resulterade i shots, som det faktist var sting i.
På bordet jordgubbar & melon.
Rosa bubbel och låtarna var mina.
Vi tog 23.10 tåget till Stockholm.
Fest på tåget, tro mig bebies!
Mötte upp dudsen och gick till Hotellet en sväng.
Sen vidare för ös inne på Amba.
Love that plejs asså.
Nattmat och en taxiresa senare så var det efterfest på Kungsholmen?
Jävla ös.. I soluppgången.
Vid 10.00 tiden promenerade vi iväg med sömnbrist och lite lite överskottsenergi  och åkte mot T-Centralen.
Sen frukost/Tidig lunch på Pizza hut.
Sushi eller Pizza hut? Först går vi till Pizza hut och kollar hur mycket mat man kan få.
Vitlöksbröd och Veg. Pizza made me feel allright
Lyckligt moment med mina älskade <3
Tågresan erbjöd sömn som jag artigt tackade nej till.
Kände att jag inte ville sova bort dagen lixom, förstår ni?
Hemma på Bellman somnade jag dock med Fridis och Syster på bästa sätt.
Jag kan inte beskriva hur skönt jag sov, trots att solen sken in på oss.
Det hörde lixom dit.
Som om den var där för att påminna oss om att allt var lyckligt.

Hela Söndagen var ju lika trevlig som Lördagen i sig.
Med mina fina tjejer, mys på balkongen med piggelin och cola.
Sen knatade vi hem till Papii för Söndagsmiddag!
Satt ute på balkongen och bara njöt!
Världens bästa <3
Sen vare tillbaka till Twins place för Söndagsmys.
Tapas, Big Brother, Frida & Min Syrra!
Behöver jag säga mycket mera eller?
Jag somnade som en stock och hade turen på min sida och fick sova ut hur länge jag ville imorse.
Ledig Måndag är oftast trevligt alltså.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0