Sjukstugan

Hej finissar.
Sjukstuga här, har inte haft så mycket ruuligt att snacka om.
Borde verkligen inte jobbat igår men tuff som man är så biter man ihop.
Ondast i hela kroppen och belkast i Sverige tror jag.
Fina Lina var i stan och vi hade sen tidigare bokat in date med henne så det var det som fick mig att palla dagen.
Thaibuff'e med henne och en tjejkompis.
Så trevligt, ville verkligen inte ställa in henne <3
För att riktigt toppa kvällen körde hon hem oss i hennes värstingbil.
Seriöst, en sprillans V50.. VIT också.
Jag kände mig nästan lite friskare under den turen...
- Tack finis, du är en ängel, tuur att vi har kvar dig <3

Fredagkväll och Mamii is on her way.
Hon kommer över och lagar Fredagskäk och tar hand om mig <3
Lxigt.
Lika lyxigt som att Syster var ledig idag när jag var sjuk och har tagit hand om mig hela dagen.
Fixade våfflor åt mig imorse med glass och frysta bär, helt awesome för en kärvig hals va :)
Sen har hon städat och tvättat och passat upp.
- Bäst Syrris, Bäst!!
Hade önskat att jag skulle känna mig bättre än vad jag faktist gör nu, men jag tror på en mirakelsömn inatt.
I'd like to stay positive!
Imårrn äre Lördag,  jag ska inte vara sjuk. Så de så.

Nu är jag hungrig - måste pallra mig upp och kolla vad Mamii planerar för käk!
Vi ses sen vänner <3

Skön & Sjuk-Klädd.
Patchade tights från Acne & Grått stickat från Tiger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0