100 guldpengar minst!

- Heej mina fina!
Ny vecka.
Iskall vecka!!
Gud va oförberedd jag och mina stackars ben var på 14 minusgrader igårmorse.
Där gick jag i enbart mina löpartights, hela vägen till gymmet.
Sjuuukt kallt, tyg som ''andas'' var det sista mina legs ville värmas av.
Jag sprang snabbt upp värmen på bandet dock.

Igår kom Odd Molly leveransen jag väntat så himla länge på till jobbet.
Äntligen.
Så himla mycket fint, såå mycket jag vill ha.
Ska publicera min Molly-Wish-List här senare :)

En riktig säljmånad har jag haft nu, och fortsätter så.
Bloppis & Blocket.
Vi rensade som sagt ut massa onödigt ur förrådet och man kan ju få ALLT sålt på blocket.
Folk ringer ju direkt!!
Fick iväg två stora mattor för en bra peng igår.
Har dragit in dryga tusenlappen redan denna månad på saker jag inte längre använder.
Lätt som en plätt.
Värt när man helst vill bada i pengar lixom :D

Nu äre Bygglov och salta pinnar.
Jaaa jag måste ha NÅT att tugga på.
Eller iaf. på bordet, så jag kan ta :)
Dax för en hårdare växel snart kanske... Hmm!
Haard!


Kommentarer
Postat av: cornelia

hej kan du inte ha odd molly bloppis här istället jag köper gärna fler plagg av dig för du har så fin stil



eller andra märkes plagg. Hittar jag något mer roligt i din bloppis så köper jag de kram kram

2011-02-16 @ 00:34:16
Postat av: cornelia

Kul att du har fått sålt massa som man inte använder. alltid skönt med extra pengar och bli av med skit.. fortsätt att ha bloppisar i bloggen kram

2011-02-16 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0