Bloppis Blommig långklänning SÅLD

Blommig klänning från Only.
Storlek xs.
Pris 40 kr.






Kommentarer
Postat av: Jossan

hej

jag skulle jätte gärna vilja köpa denna klänning av dig.. vet inte vilken mail jag ska maila till.. så maila tillbaka till mig gärna..=)



hoppas allt är bra!

kram jossan

(som gick med dig o kajsa i högstadiet) :)

2011-02-05 @ 13:32:47
Postat av: Anonym

Hej! Självklart får du köpa denna :) roligt! Jag mailar dig imårrn så kan vi bestämma :) kram kram

2011-02-08 @ 23:39:29
Postat av: rana

hej jag skulle vilja köpa jeansen från gina tricot, dom med dragkedja som kostar 40 kr, kan du kontakta mig på facebook? @Rana Poles ELLER kommentera min blogg o skriv vart jag kan kontakta dig!

2012-02-09 @ 18:27:38
URL: http://rranahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0