But nothin really kills me

Började dagen med en och en halv timme på gymmet.
700 kalorier off på bandet, duktigt.
Sedan vart det 20 min. styrka med egen kroppsvikt.
Min träningsvärk is killing me!
(+Walk till och från jobbet = 60 min)

Ledig dag imårrn - Kunde inte valt en bättre dag.
Need it, ska träna & sola.. Det är mina To-Do.s sen ska jag bara hem och må bra..
Stockholm med brudarna på Lördag, taggad taggad!
Jag ska köpa ny ouftit på Fredag.
Svart / Vitt, jag är helnöjd.
Sjukt taggad för shopping på Fredag.
Jag vill ha en helt ny vår garderob!!!

Bekännelse.
Jag köpte en McFlurry idag på lunchen.
Delade med Syster - Den var aaas god.
Oreossmak, lalalala kunde jag tagit några skedar av nu - Ja!

Nu - Cougar Town & Big Brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0