En Geishas chokladdröm

- Hey februaribarn!
Ledig heelg för en viss Kristina! Tjiing!
Solen skiner som på beställning, det var dock INTE jag som beställde kylan.
Herre Jesus, vad hände där?
Tror nog nästan jag håller mig inne idag.
Har fortfarande bara nattsärk och sockor på mig...
Och täcket, mer har inte hänt sedan jag klev upp vid 8.00 när Syrris gick till jobbet imorse.

Till frukost ordnade jag med en egenbakad muffins med bär i.
Den var bakad på grahamsmjöl och med några dagar efter gräddning kändes den lite torr.. Och ja - Nyttig.
Haha, mättade min mage iaf :)

Träning Månd-Fred denna vecka - Minus Tisdag.
Så jag tar ledigt idag när vi ändå ska träna imårrn också.
5 dagar är en helt okey vecka :))

Vi lyxade med choklad och getost igårkväll.
Middag med het kyckling, grönsaker & Getoströra - Awesomeee!
Till dessert vart det, som jag skulle kallat den om jag var med i Halv 8, En Geishas chokladdröm.
Haha Kajsa kommer mobba mig för detta!
Sjuukt gott iaf. Chokladmousse med Gesiha & Vit chokladkross med en klick lösvispad vaniljgrädde.
Har halva kvar i kylen så det räcker till Lördagen också :D

Låt er frestas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0