Home sweet home

- Hej svejs!
Mitt i veckan, halva veckan kvar.
Började dagen med en promenix ner på stan.
Träning innan jobbet.
Hann med en timme.
Jag körde verkligen skiten ur mig på bandet haha.
Rätt och slätt.
Jag blir så himla lycklig och nöjd när jag pallar en hastighet / tid som jag nog inte trott att jag skulle klara.
Sagt det förr och kan säga det igen - Mycket av styrkan sitter i mitt fall i huvet.

Och så  måste jag rosa alla söta pensionärer nere i tjejernas.
De pratar med en hela tiden, överallt.
I dushen, vid skåpen, kommer och vill dela spegel...
Så söta. Och sociala :D

Rask promenix hem.
Alltså  plus en hel timmes motion till och från jobbet.
Starkt - Makes me happy!

Frulle - Havgregrynsgröt med lite drottningsylt och minimjölk + ett kokt ägg
Lunch - Fisksoppa
Mellanmål - 1 kellogsbar
Middag - Sweetchili kyckling med morötter & broccoli.
Tv.snacks - Lite salta pinnar

Hade verkligen velat följa med Kajsa hem till Syster och vara med Wilmis & Viktor idag.
men sån tur kan man inte alltid ha.
Jag frick nöja mig med lite telefån-snack med dom på lunchen.
De frestade mig med tacos, cola & fika.
Reeetstickooor :P

Sötisen skulle pröva Kajsas kläder, hon tyckte att Kajsa kunde låna henns kläder så hon kunde gå till affärn i detta.

Med väskan o allt...
Och glugg!
'' Men du kan låna nåt av mammaa '' Haha underbaaaara ungar <3
Och Vicke blir bara större och stöörre.. Så klok :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0