I want a perfect moment

- Heey gullissar!
'' I want a perfect moment ''
And i got it.
Ska vi prata om helgen va?
- Let's..

Vilken sjukt lyckad Lördagkväll jag hade.. VI hade.
Jag vet att alla som satte sin fot här i Lördags njöt i fulla drag.
Liten Holmis-get-togehter kan vi säga.
Med nya underbara ansikten.
Klick klick klick.

Jag & Syster hällde upp skumpa och dukade fram färgglada maccarones & vitchoklad-doppade-jordgubbar.
Föll de flesta i smaken kan vi väl säga ;-)
Vita tulpaner och ljus i mängder.
Vilken stämning, den gick att ta på kan jag säga utan att överdriva det minsta.
Efter påtryckningar tändes vattenpipan och med infravärmen på balkongen kände man knappt av vintern som pågick ute i natten lixom.


En galen party-taxi skulle runt midnatt ta oss ner till Birger.
Vilken taxiresa sen då!!
När vi kom ner stod den redan där och PUMPADE så hög musik så först vart jag orolig för grannarnas åsikt haha :P
(Den tanken glömde jag dock snart)
Med säkert litervis med ren vodka och NOLL groggvirke hoppade vi in och fortsatte festen.
Sjukt.. Jag ler åt det.
Birger var som vanligt, men JAG var tillfreds med mina världsvana vapendragare.
- Tack Holmis, och ni andra ;-) Incred!

Midnattsblå  'sidenkläning'  på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0