INTE Bloppis ;-)

- Hey vänner.
Här ligger jag med en påträngande träningsvärk i magen och en tom godispåse.
Det vart några bitar idag på lunchen, inte helt felt faktist.
Inte alls helt fel när man varit duktig och tränat 3 av 3 dagar denna vecka!
Konditionen is no my buddy.
Löpning 30 min + Poweralk 15 min + 20 min spinning.
Jag räkande till 2 as snygga guys där imorse, det är alltså 2 mer än i vanliga fall.
Alltid lika trevligt.
Alltid lika trevligt att svettas för snygg publik alltså haha.
- Kan jag bara få bli smaaal nu rå?!
Så jag kan få visa upp mina muscles som ligger under lite onödigt hull nu.
Äsh, jag har några månader på mig än :))

Nya skor från Acne kom idag.
Jag lixom resten av mina kvinnnliga kollegor - Almost died.
Provade och provade..
Jag har alltid varit lte små kär i låga Pistols men nu känns ju de nya Cypress så sjukt fräsha.
I färgen SKIN, åh gee mig!
Men jag tror jag bestämt mig för Cypress, lite dyrare men det är väl investerade moneyssar.
Februari brukar väl gå fort?
Gå fort nu så jag får köpa mitt tredje par!
Jag & Ni i vår..
P L U S   era syskon som redan booor här lixom :D











Kommentarer
Postat av: Ajla

Åhh.. gud vad fin färg! såg dom på acnes hemsida för någoon dag sen. måste köpa dom till våren! tur att vi fick in dom!!!

otroligt fin färg, perfekta!

Hälsa Kajsa! :-) <3

2011-02-02 @ 22:58:05
Postat av: Anonym

Jaa visst är dom perfekta, underbara till våren! Ska hälsa henne, ses i helgen? Kommer du på 'personalträffen' p lördag? Kram kraam

2011-02-02 @ 23:04:29
Postat av: Ajla

Ja det gör jag absolut! :-)

Kram Kram!

2011-02-02 @ 23:16:43
Postat av: Rövarmamman

2011-02-02 @ 23:48:39
URL: http://Roxenmo.se
Postat av: Rövarmamman

De e sååå fina:) kram kram

2011-02-02 @ 23:49:21
URL: http://Roxenmo.se
Postat av: MICHELLE

OMG! Dog lite. Så fina!

2011-02-10 @ 00:10:10
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0