Jag blev kär i 3 st denna Måndag

Jag är ju lite av en jack-junkie..
Kan bara inte få nog av de.
Idag kärade jag ner mig i 3 st.
Tre stycken på en och samma dag.

Nummer 1. kommer från Jofama by Kenza.
En as snygg mocca-jacka.








Nummer 2.
Åh en grön skönhet helt enkelt.







Trean glömde jag fota.
En marinblå quiltad från Barbour.
En precis likadan jag har i mossgrönt sedan förra våren.
Nu ska jag ge mig själv en blå också.
Änuu ett livet-ut-plagg :)

Sen får vi se vilken eller vilka mer det blir till våren ;-)
Jag väntar ju intensivt på min trench från Busnel som ska bli min också..
Knarkare alltså.

Kommentarer
Postat av: maria

Hur mycket kommer barbour jackan gå på :))

fin blogg!!

Mvh maria

2011-02-23 @ 15:36:36
Postat av: Kristina

Den kostar 995:- ett riktigt kap om du frågar mig!

2011-02-23 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0