Lördagsfest

Igår vare som sagt B-day hemma hos min älskade Josefin <3
De bjöd på Hjort!
Jag tackar jag, med gele, svapsås och gratäng med soltorkade tomatoes..
Sjukt gott.
Vilket skillat matlagnings-par ha ;-) Impressed!
Kräftsoppa till förrätt.. Mums! Hade jag kunnat ta mig några skedar av just nu, right here..
Sen vare filmmys för hela slanten.
Skräckmys snarare, med världens gottisbord.
Där fanns cheescake med bär, vitchokladdoppade jordgubbar, cupcakes som jag ska ha receptet på.
Sen kan jag fortsätta länge med att prata om vilka chips och salta pinnar och om godiset hon lagt i de vackra skålarna..

Födelsedagstjej ska ha födelsedagspaket.
Vi hade med oss en kasse från Myrra.. Säkert kort hihi ;-)
Vacker tjej ska ha vackra ting.
Vi låg där till sent in på natten då tjejerna började bli trötta på sminket och längtade efter lite sömn.
Grabbarna fick underhålla sig själva och det vart en uppfriskande skön nattlig promeni hem till Bellman.

Nu äre Wallander - Kuriren.
har ju sett alla filmerna redan men vi älskar ju sånt här.
Svenskt, kriminalserier haha.

Sen blire sängen.
Sov gott finissar <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0