Mina timmar hittils

- Hej alla Söndagsnjutare!
Här är jag med en trevlig dag i stadigt grepp.

Har tränat och haft mini-spa
:)
Jag & Syster körde ett styrkepass en hel timme.
Rumplyft, Kissande hund-övningar, Benlyft, Benlyft m. boll, Situps, Triceps, Armhävningar, Rygglyft, Luftcykling, Utfall, Tåhävningar...
Cykling i luften tycker jag är skit bra.
Bara att lägga sig på rygg och lixom cykla i luften, efter ett tag drar det verkligen i magen och i låren.
Testa det!!

Nu sitter jag med färg i brynen..
Naglarna är lackade, fötterna filade & smörjda lixom resten av kroppen.
Skön dag.
Rött på tånaglarna, det känns alltid fräsht och kvinnligt :)

Eventuellt blir det en liten bensträckare ute i friska luften om nån timme.
Joss skulle också ha spa först.
Hon hade köpt en hem-tidning.. Eller vare en Herr-Tidning?
Nåväl.. Hur som haver så skulle hon tända lite ljus och ta med sig tidningen ner i badet.
Vare en herr-tidning? ;-) Haha jag älskar det, jag älskar DIG Jossi ;-)
Vi ses sen <3

Nu då?
Lite tandblekning kanske?
Det var år och dar sen.. Vare inte vi som skulle göra en profesionell blekning hos tanddoktorn?
Jo det var det.. Vi får se.
Hemmablekning först kankse..

Det enda som små-stör mig idag är att jag kanske missade en blocket-köpare.
Hon skulle komma idag men skulle ringa innan.
Så helt plötsligt ringer det på dörren och jag står utan kläder i blött hår.
Kikade i nyckelhålet och det var ingen jag kände.
SLÄNGDE på mig en bralla och tisha och när jag kutar till dörren så har hon redan gått?
Ofta plingar EN gång sen drar utan att ringa?
Vem åker ens till nån utan att ringa innan, eller om inte förr så när man väl är där och ingen öppnar...
Skumt!
- Men skiit i're rå! Haha...
Nej, det var irriterande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0