My morning

- Morning babes!!
En efterlängtad ledig dag infaller idag. Oboy!
Efter två lite tidigare morgnar än vanligt så unnade jag mig sovmorgon imorse.
Är lixom inte van att börja 9.00 på morgnarna, det tar emot när man har schööön säng.
Men jag är effektiv för det!
Vid 10 hade jag drömt färdigt och tänkte att en lugn förmiddag med frukost i soffan framför 'Efter 10 m Malou'
vore awesome.
Inget Efter 10 idag..?
Sämst, började inte en ny säsong nyss?
Frukost fick jag iaf, kokt ägg och riktigt rostade marmeladmackor, på gränsen till mörkrostade - Då är dom perfekta.

Har även hunnit med att tvätta, hänga tvätt, diska och dammsuga.
Nu har jag dragit på mig träningskläderna och ska ta en solig promenix ner till Actic.
Sweet!

Vi hörs senare vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0