Streck

- Hej friends..
Jag bara ligger och jäspar här.
Ska föna håret, bara för att jag måste det, kan inte lägga mig med blött hår.
Sen ska jag förbereda träningsväskan och hoppa i säng.

Tränade imorse med Syster innan jobbet. Check.
Veckans tredje pass.
I love workout with her, thats awesome!
Samma lika imårrn, vi måste bara pallra oss upp lite ännu tidigare.. Huuua!
Kl. 6.00 ringer klockan.. Förlåt då ska jag upp, klockan måste börja ringa låång långt innan.
Im a girl who like's to snooozzzzzze.. Piss! Haha

Lycklig känsla på jobbet idag när Syster prövade brallerna från Acne.
Månadens bästa köp!
Ni ska få se.. När dom är mina!

Frukost - Havregynsgröt + 1 kokt ägg
Lunch - Donken (Ja why? Gott som fan, Fikarummet på jobbet är avstängt = lunch ute, Donken = Billigt, snabbt)
Ja thats why, och det var värt det..
Mellnamål - Streck. (Jag är dålig på mellis, borde sätta en frukt i rutin..typ)
Middag - Chilistekt kyckling med kokta morötter & broccoli
Till Tvn - Typ.. 10? godisbitar... Ouupps, tur att jag gick till jobbet och tränade asset av mig imorse rå..

Kvalitetstid med Jossi made my night!
- Du är så vacker, om du bara förstod det <3

Ja det var några spontana rader tagna ur mitt huvud just nu.

- Sleep tight toonight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0