Tapas-afton

Igår hade vi Tapas-Afton.
Som jag längtat efter tapas!

. Dumplings med köttfärsfyllning och dipsås - Sjuuukt gott. (Som små friterade knyten, fast jag vet inte om de är friterade...? Vi stekte dom) Hmm.
. Lammcracks, åh smakade sommargrillning
. Räkor
. Honungsmelon
. Chili cheese balls - Smakade EXAKT som på MAX
. Ostar
. Vitlöksbröd osv.

Mina favourites gick vidare i Melodi.
Saade med sitt spektakulära Popular-nummer i PRECIS samma stil som Manboy haha..
The Playtones diggade jag också, jag bara log åt tanken på Mamii som garanterat satt och höjde & rå-diggade :D
Vilket jag fick bekräftat genom ett roligt sms en minut senare ;-)
Söta mamma <3








Kommentarer
Postat av: cornelia

ser myssigt ut! kram

2011-02-27 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0