Vita braller




Vidare wishes..
Orden skrämmer mig lite.. Först.
Vita jeans!
Halva jag hör bara Fjortis fjortis..
Men jag tänker inte matcha de med ett tajt halvt genomskinligt baslinne från Gina T. direkt.
Nej jag vill matcha de som Witney Port eller Jessica Szohr, med ljusa pasteller, höga klackar eller likaväl låga, söta ballerinas.
Jag vill dock bli riktigt, fullkomligt nöjd med mina legs innan jag drar på de ett par vita..
Inga synliga valkar i de tack.
Med ett smalt, fint skärp i, kanske flätat...
Jag tror tyvär inte jag kan nöja mig med att plocka fram de vita från förr som flyttats ut i garderoben..
De kan andas lite fjortis...
Tåls att kollas upp men, annars blire hunt! ;)
Ja, jag tror på detta! Känns fräsht 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0