Hon säger Godnatt

Trött tjej.
Som fått mysa med min bästa Josefin i soffan ikväll <3
Jag finner inga ord för den bryden...
Lots of love!

. Fisk till lunch.
. Fisk till middag.
Fisk är nyttigt - Har jag blivit nyttig haa!
2 chokladbitar ur Paradis asken vi fick av Fridis mamii :))
Resten av det goda fick wasabinötterna stå för.
Kort och gott min kväll.

Nu ska jag hoppa ur min siden-robe och ner mellan lakanen och sätta fart i min nya bok.
Läste ut O.S.A av Denise Rudberg på lunchen idag.
Aaaas bra bok, älskar hennes böcker.
Nu prövar jag lyckan med nätsa julklapps-bok.

- Sleep tight mina kära <3




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lyckliga dig som får så fint sällskap two days in a road haa ;) Och mig såklart!

2011-01-12 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0