I'd like to live that kind of life


Idag var vi uppe i ottan, barnen hade tidiga Söndagsaktivteter att delta i.
Träningar och Kalas.
Morgonens frågetecken var:
- Varför lägger man ett kalas kl. 10.00 på en Söndag?
Lät insane för oss..
Iaf. så resulterade detta i att vi var uppe, frukostätna och klara vid 9.15
En lugn morgon framför Nyhetsmorgon väntade då.
En timmes hård träning på förmiddagen, med alla andra Söndagstränare..

Sen vart det en vända på stan..
Shopping.. Shopping.
Åh, hittade så mycket fint.
Men 2 påsar fick räcka.
En vårjacka & en puderosa kavaj.
Jag känner mig sjuuukt fin i den rosa.
Chick & Lyxig!
Så vill ja ha min vår!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer kavajen ifrån?

2011-01-18 @ 20:52:59
Postat av: S

Jag har också den rosa kavajen, älskar den! Ses snart hoppas jag, kramisar ;)

2011-01-23 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0