Jag saknar Awesome-tjejen!

Här kommer de!
Idag hade jag en sån där... Ni vet - KICK ASS MÅNDAG!
Började på topp med ett hårt pass på gymmet imorse.
En timmes motion, jag trodde jag skulle dö. Nästan.

Ett väldigt grönt äpple senare befann jag mig på jobbet, med Framtiden framför mig.
Nu är första steget taget mot mitt nya liv.
Jag vet & Jag tror så himla mycket på mig själv just nu.
Världens bästa tid, Jag blommar!

Lunch med världens bästa syster.
Premiärtur på  stans REA för henne och mig.
Vi FYNDADEEE!
Tre par Killer-Shoes.
Jag är kär i allihopa.

Min dag slutade lixom aldrig uppfylla, leverera!

Se själva!

Har verkligen saknat ett par blåa pumps, nu har jag fyllt det tomrummet, med råge!
Inte heller hade vi några over-knee stövlar.
Nu har vi det - Bäm.
Helt awesome!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0