Joss & Jag

Kvällen spenderades i vanlig ordning med bästa tjejen i stan!
Fröken J Åkerlund!
Hon gör mina kvällar.
En sväng på Ica och en omgång i le kitchen.
Vi svängde ihop en Kycklinggryta kvällen till ära, massor av tunna, krispiga vitlöksbröd och en grym sallad.
Bröt no-carbs prylen och körde en kastrull med ris.
Värt, kan jag säga.
Belive me.

Massa mys med täcken i soffan..
Massa bra på Tv - Solsidan.
Här sitter 3 riktiga Suckers för den serien, det kan jag säga.
Lättglass med blåbär & hallon och sen va vi klääära om man säger så.
No talk!

- Tack för en fin helg min lilla, liite lite, sjuka ängel ;-) <3







Och!
Bröden är inte mögliga, om nån nu skulle tro det haha.
Vitlök kan inta en grön färg när den värms pga. den oxiderar i värmen.

Wöuw! Amen bara så man vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0