Letting my heart do the thinking

Syrris fyllde på med nya träningskläder i veckan.
Alltid lika fräsht.
Nu har jag fått i mig lite lunch och hunnit dusha varmt.
Det vart gårkvällens left-overs.
Kycklingsallad med sweetchili & getostcremfraichen... Åh den kommer jag vilja äta till ALLT i fortsättningen..

Idag vart det 40 minuter på löpbandet & 20 minusters Hill-Program på cykeln.
+ Rumpa & Mage.
Hela cykellängan var full av 60+ karlar när det var dax för cykling.
Alla cyklar utom en, som jag fick klämma ner mig på.
Fick genast en pratfrisk man att konversera med!
'' Idag är du bara halv ''
Jag har ju sett er här flera gånger nu sa han, och gav mig värsta utläggningen om att han umgåts med tvillingar hela livet och snabbt lärde sig se skillnad haha.
'' Vi lär väl ses här igen '' Sa han innan han gick :D Awesome man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0