Lycka till med allt, men du kommer att få veta...!

Mina högtalare fylls utav Septermeber och Rihanna.
Kärlekens tunga med S. & Whos that chick med R. och David Guetta Ä G E R ju,
som jag och alla kids skulle sagt...

Guud vad jag som resten av Sverige fick upp ögonen för Petra i Så mycket bättre.
Helt genialisk.
OCH SNYGG! Herre jösses!

Nej nu har jag en fest att närvara vid, som enda bjuden så har man ju en del att leva upp till.
Till middag bjuder jag på Pestobiffar med het tomatsås.
Det var ju Snygg-Serri som tipsade mig om den magnifika måltiden.
Jag kör på Torsdagsbiffar, rätt och slätt!
I helgen låter det ju som att det blir sleepover med två galna barn här!
Känner jag dom rätt så duger det inte med No carbs & Wasabinötter då inte.
Känner jag mig själv rätt så kommer inte jag sitta med smal mat och äta wasbinötter när dom dukar upp godisbaletten på bordet... Punkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0