Tjejer - Best rule ever!

- Hej vänneer.
Back in business!
Efter en gudars helg.

Söndagen var FABULOUS!
Bjöd över Dadii på en fika på förmiddagen.
Vi drog ihop en chokladkaka, eller Syster gjorde det.
Mysig kvalitetstid med världens bästa Far <3






Sen åkte vi ner till Actic och tränade.
Gick svettigt bra ;) !!!
Efter det vare dax att möta upp alltid lika snygga Serri!
Vi tog bussen till Heidan och handlade.
Jossi anslöt och det doftade snart ljuvligt över hela Bellman... (Skulle jag tro ;-)
Korkade upp en Chaampagne och kokade fisksoppa.
We like to live the good life, lixom.
Lyxig kväll.

Fisksoppa med saffran, lax, torsk, kräftstjärtar, fänkål, gul lök, morot, tomater.
En klick aioli & massa vitlöksbröd.
En helkväll med mina vackra, underbara <3
Åh, ni är FABULOUS!




Kommentarer
Postat av: S

Du är fab! Mer high-life på söndagar tycker jag =)hihi.

2011-01-10 @ 22:16:57
Postat av: Kajsa

Instämmer bara i allt här - mer av allt med mina fab girls!

2011-01-11 @ 15:41:39
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0