Tropiska vindar

Syrris slutade tidigt idag och gav min lediga dag selle om man säger.
Hon var hungrig, jag var hungrig.
Jag ringde och bad henne handla nåt gott.
Hon lovade thé-tillbehör och jag satte en kastrull med vatten på spisen :))
Hem kom hon och det blev några sköna timmar framför SATC med Tropiskt the och Philadelphia macks..
Jag vart proppmätt..
Men börjar nu sakt längta efter pannkakorna som utlovats till kvällen igen.

Gjorde ett litet Hus-ryck också.
Dammsugning, golvtorkning och tvätt.
Plus att jag ignonerade min Icke-Trädgårsdugliga stämpel jag dragit på mig i detta hushåll, och både vattnade och rensade våra flowers på icke-levande blad.
Duktigt!

Nu är snart Vackraste Josefin på väg hit!
Fredagkväll med min Underbara <3
Då äter vi gott, då lever jag gott, då mår jag gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0