De kallade mig Hälsotjej

Som sagt - Hälsotjejen är på väg tillbaka.
Hon har tyvärr bara sig själv att skylla att hon la träning och kost på hyllan alldeles för länge.
Det är så dax att få ångest nu - Två ynka veckor innan Destiantion Gotland.
Så.. Det blir två svinhårda veckor om det här ska gå i lås haha.
Kruxet är bara att jag endast kan hålla're tills jag blir hungrig.
Och tills jag ska släpa mig upp 1 timme tidigare på morgonen för att springa elller hit the gym..
Faaail again.
Ajja, det jag gör innan kan ju knappast skada.
Övningar när jag kom hem, främst situps.
Imårrn SKA jag ha värk i magen!!!
Det är ju så himla skönt när man väl gör det!
Lots of pics and a lot of pink's...

Kommentarer
Postat av: Mio

Du har en jätte fin kropp

2011-07-06 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0