Mys hos bästa Dadii

Heej mina små skurkar!!
Lugn helg, efter en lugn men fortfarande arbetande vecka :)
Nyss hemkommen från en underbar kväll hos Dadii <3
Grill och mys på balkongen.
Satt i flera timmar och bara pratade och garvade om vart annat.
Precis vad jag kände för denna Lördag.
Det jag annars lever för just nu är ju Visby-Veckan som närmar sig med stormsteg.
Probelm 1.
Vi har endast EN fungerande kamera i dagsläget..
En as stabil sådan som inte rikitigt, med våra kamera-register, törs släpas med ut på nattliga och så att säga onyktra äventyr.
Kruxet är att det måste knäppas bilder just då..
På klubbarna, på båtarna.. På.. Vart man än hamnar ju!
Man har ju stor lust att lägga ut en stor peng på en slit och släng kamera som förbereds och inhandlas just i syftet att den ska vara ok att glömma eller tappa bort va..
Kollar blocket och hittar massor.
Problem 2.
Redan förra året svävade vi iväg i tankarna om hur extremt roligt det vore att ha med sig en videokamera ner.
Vi dör ju lagom mkt. åt de klippen vi fångar med bara kameran lixom, trots att kvallen är skit dålig och att man endast hör allting som spelats in nattetid...
Men en billig men ändå relativt skysst videokamera...
Fatta hur vi skulle gå banananas, fatta hu vi skulle dö dagen efter..
Fatta hur kul att ha om något år...
Saken är den att det finns att shoppa även dessa på blocket för typ 800 spänn!
Vilket är helt överkomligt.
- Men ska vi nu hux flux både köpa en ny kamera & en videokamera!?
Och vad ska vi annars välja?
Måste ta oss en funderare på're här...
Nu ska jag gosa ner mig under täcket och kolla på Stockholm Boogie som börjar snart.
Och dö av tanken på att det faktist tydligen ÄR fet fest på just Ap-Berget ikväll.
Bor i fel stad. Bor i fel stad. Bor i fel stad. Bor i fel stad. Bor i fel stad. Bor i fel stad.
Jag ska flytta. Jag ska flytta. Jag ska flytta. Jag ska flytta. Jag ska flytta. Jag ska flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0