Midsommarklänningen?

Det vart en Lunch och shopping med fina Matilda på stan idag.
Buffé på Thai Garden, tror det är enda gången i mitt liv jag bara tagit en omgång på buffé.
Två tallrikar givetvis, en sushi & en thai.. Men ändå.
Vart väldigt nöjd med vad jag fick med mig hem iaf.
Klänningen skulle kunna vara en mycket potentiell midsommarklänning...
Vad vi nu ska göra på Midsommarafton...?
Den är iaf. lite längre baktill, loved it!
Ljuvligt läppglans från YSL.
Stickat med patchar & ett helt perfekt linne i grått.
Lite insöad på grått nu, det är glansigt fram och bomull baktill.

Kommentarer
Postat av: emma

älskar klänningen och tröjan! vart hittade du godbitarna? :)

2011-06-22 @ 15:16:40
URL: http://epp.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0