Tjejkväll hos Millis

- Heeej gullissar!!
Nu sitter jag mejkad och lockad och dressad och spontan här och njuter av ledighet bara.
Vilket lugn man kan ta allt med när man inte har några som helst tider att passa!
Gårkvällen var över all tänkbar förväntan!
Millis hämtade upp oss & Jossi.
Åkte och handlade för en riktig tapas kväll och gled hem till Millis nya, fina hus!
Tjejen har gått och blivit husägare!
Inte illa pinkat.
Allt var sprillans, topprenoverat och as-skysst inrett!
Våra tappade hakor kan intyga det m man säger så!
Kvällen bjöd på sjukt god mat, massa tjejsnack, massa vin, singstar & gammla kort!
Singstar kan ju vara bland det roligaste man kan  köra på en förfest eller just tjejkväll :D
Kajsa & Jossi briljerade med DJ Ötzi medans jag & Millis rev i ordentligt med lite Nickelback haha.
Underbar kväll <3
Taaaack tjejer!!
Idag vaknade man pigg som en nötkärna.
Gick och handlade, jag ställde mig och stekte perfekta pannkissar.
Brunch it was.
En sväng upp till Gränby Centrum..
Man hinner med ju ALLT på en Lördag.
Ingen stress med nånting.
Love it love it love it.
Om någon timme kommer Fridis hit.
Käka lite Pizza och inta lite drinks på min vackra balkong.
Sen styr vi kosan mot Sthlm. för en fet utgång med boysen.
Taggaaaad!
- Ses imårn lovelissar!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0