White pants

- Heeey mina älsklingar!!
Ny vecka, ny ledig vecka :))
Lite skysstare väder tycks det, jag bockar!
En aningen mer utsövd än igår, därav noll bloggning igår.
Vi hade nämligen jordens skönaste Söndag, så jag ville ta vara på och suga in varendaste minut av den..
Lördagen bjöd på utgång i Stockholm.
Jag & Syster åkte och gjorde amba med dudsen.
Underbar kväll, vi dansade non-stop.
Höll alkoholhalten på en jämn och skön nivå hela natten, alltid lika trevligt.
Vid 05 tiden var alternativen för många.
Jag propsade på att invänta första tåget och få krypa ner under sitt eget täcke.
Nån timmes väntan på station vare helt klart värt.
Underbara Jonas höll oss selle :))
''Släckte lampan'' som aldrig ens tändes egenltigen, vid 08.15.
Vaknade upp igen vid 12.00, sög i mig min färdigblanade treo, som rutinerats lämnats på nattuksbordet för att få kicka in lite senare.
Kunde absolut inte somna om.
Pizzaleftovers åts snart i sängen, sen vare dax att byta säng mot soffa.
OC marathon..
Och så fortsatte min Söndag.
Regning och sjukt mycket Tv / Filmtittande.
Bilder kommer.
Min outfit får ni här :)
White pants, im in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0