Blodig morgon

- Morning!
Sovmorgon idag, uppskattat när jag fortfarande låg efter med sömntimmarna jag förlorade i Lördags.
Fyra timmar sov vi så I needed some sleep.
Klev upp och började min blodiga morgon.
Näsan kunde inte hålla tätt - Det var ett faktum.
Sjuuukt vare blödde, det ville inte sluta.
Höll på i nästan 45 minuter, man blir fan helt slut!
Rinner ner i halsen så man nästan spyr blod - Uääck!
Jag började seriöst ställa in mig på att behöva åka och bränna i näsan..

Well, Syster var snäll och hjälpte mig med is och kallt vatten och nya tussar <3
Tusen tack.

Sen lyxade jag med god frukost framför TVn.
Gott, färskt bröd med ost.
Kokt ägg, Juice och fil & flingor :))

1a mars idag, känns så jävla bra.
Woouw här kommer vi ;-)

Mina nya låtar på repeat är:
. On the floor - Jennifer Lopez & Pitbull
. Faiding - Rihanna
. Jag kommer - Veronica Maggio
. Malo Adrian lux remix - Avicii

Kööör nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0