I wouldnt wanna have it any other way

Tyvär så finns inte bilderna från Lördagen kvar.
Thats a shame.
Nån jävel snodde den på Birger.. Elleeer, nån jävel söp bort den.
(Jag kan vara en jävel..)
Fullt hus här hemma fram till 00..
Fullt drag på Birger, fulla glas höhö!
Jag hade min sjukt fina korallfrägade klänning på mig.
Klänning, on time.
Skulle inte vilja leva utan klänningar.
One shoulder, åh vackert!

Vaknade till i Söndags utav av att Jossi ringde och redan satt på trädgården och åtserställde sig själv.
Fy faan tänkte man då...
Hahaha Sorry Joss - I HAD TO!
Nej skämt åsido.
Vaknade med min vackra Fridis här <3
Sovmorron!
Jag, Hon, Syrris & Jonas gick till Ica och handlade frulle.
Skyyyysst!
Frulle kan vara ett av det bästa målen, can't live without it.
Även Jossi anslöt, helt awesome.
Det är som sagt Söndagar det!
Jag lever för dom där skratten, när vi nästan gråter, när man får ont i magen av allt skratt.
Det är det bästa jag vet, jag måste skratta.

Kärlek, jag består av kärlek - Till och från dem <3

I just can't get enough.
Den låten KILLS it all just nu.
Texten är så mitt i prick.
I woulnt wanna have it any other way.






P.S. Jossan har fucking fått VIP kort på Trädgårn nu... Jävla  S T E K A R E  hon är asså.
Det gåår braa nuuu! D.S.

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

Å så fin du e i klänningen sötis! Ses snart! Kramar

2011-03-22 @ 07:27:49
URL: http://Roxenmo.se
Postat av: Kristina

Åh tack Mickis !! Ja det gör vi :) kramiis

2011-03-22 @ 11:28:02
Postat av: nathalie

ååh vad jag älskar den där klänningen, har också beställt den men den var hängig å stor i axeln tycker jag :/ har skickat efter en mindre storlek så får se om det gör susen, satt sjukt snyggt på dig iaf :D

och satan i gatan vad bra ni jobbat med cupcakesen- sitter och dregglar här haha!

kraaaam

2011-03-22 @ 22:12:27
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0