Legs. Model

Nu känns det som vår.
Jag har övergivit vinterkläderna och jobbar på våren.
Träning på morgnarna och promenixer på torr asfalt till och från Holmlunds.
Havregrynsgröt på morgnarna & filmjölk på kvällarna.
Snygga vårjackor på kropparna och gummistövlar på fossingarna.


Lunchdejt med mina älsklingstjejer idag.
Josefine hämtade mig på jobbet och Syster anslöt snart.
Det vart nyttigt på Cupido med bla. kräfter, soltorkade tomatoes & gröna oliver.
Gud va lyxigt det är att Snygg-Jossi numera kan luncha med oss.
Receptions-Jossan ;-)
My beatiii <3
Imårrn blire värdsklassigt fika at her crib - Jaaa tack.

Nu ordnar min Syster onyttigt fika till premären av DHW.
Man kan väl fan inte gå på premiär utan nåt onyttigt?!
- Tacka vet jag :D
Här bjuds det på blåbärspaj (Värmd, viktigt) med vispad grädde.

Det är så himla trevligt att ni fortsätter att handla från min lilla bloppis också :))
Ni glömmer väl inte bort att kika in där väl!

- Kramissar på er finissar <3















Haha det ser så roligt ut på sista bilden.
Iaf. om man kollar slarvigt så kan man tycka att jag har vääldigt långa legs!
Funny!

Kommentarer
Postat av: Katherine Wellesley

Hei Kristina, I like seeing you wearing your Wellingtons, you look so good.

Ciao

Katie

2011-03-29 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0